Pada mulanya janda bertudung labuh sebelah rumah selalu minta tolong suami aku…. Tak sangka lama kelamaan bermesra mereka telah buat…..


  - 13 Aug 17
  3,775 : 1
Loading...

 

Admin… tolong hide profile sy.

Nak cerita tentang rakan yg mengalami masalah rumahtangga. Kawin dah 20 thn lebih, ank dah besar.

Suami dia buat hal dengan janda yg tinggal berjiran. Asalnya janda ni selalu minta tlg. Lama2 dia goda si suami org tu sampai ajak buat maksiat dlm umah dia (janda tu) .

Bila dah kantoi bini dpt tahu melalui wassap. Bini sudah mengamok, sijanda tu buat laporan palsu kononnya si suami ni yg ceroboh bilik dia. Dia bt cite kat kwn2 die kononnya kena ceroboh.

Pd hal dia yg buka pintu bw jantan masuk. Klu tengok pd luaran mmg org tak caya dia bt maksiat, sbb dia ni cikgu, pkai tudung labuh… Tengok dn nilai sendiri wasap ni..

 

 

Sumber : KRT

Loading...