Ini 5 Fakta Best Pasal Jenis Dagu Terbelah..No.4 Tu Paling Betul ..


  - 2 Jul 17
  525 : 1
Loading...

Terdapat pelbagai jenis saiz dan bentuk dagu, dan yang paling menjadi sebutan ramai ialah dagu terbelah. Persoalannya, betul ke dagu jenis terbelah ini adalah satu kecacatan atau defect?

1.Bawaan Genetik

Jika korang adalah pemilik dagu terbelah, atau pasangan pun ada dagu terbelah, probability untuk kanak-kanak boleh dagu belah adalah sangat tinggi. Berikut adalah kajian yang telah dilakukan oleh Beckman et al. (1960):

2.Keyakinan Diri Yang Rendah

Mungkin mereka yang ada dagu terbelah, pernah dengar istilah ‘butt chin’. Mungkin ada yang pernah dipersendakan sejak kecil kerana mempunyai dagu yang menyerupai punggung.

3.kena Ejek Dengan Soalan “Dagu Kena Asah Dengan Duit Syiling Ke?”

Tak kurang ada juga yang pernah tanya, dagu terbelah ni sebab buat pembedahan ke? Atau diasah dengan duit syiling?

4.Orang Dagu Terbelah Biasanya Cantik

Ramai pemilik dagu belah tak kiralah mereka putih kemerahan, kuning langsat, atau hitam manis, mereka tetap akan dipuji sebagai lawa disebabkan keunikan bentuk dagu mereka. Perempuan jelah. Kalau lelaki jarang-jarang lah ada macam ni.

5.Hantaran Tinggi

Orang tua-tua kata dagu belah ni mahal.

Jadi, tak hairan lah sampai ada yang sanggup operate dagu sebab nak ada dagu terbelah macam ni ..

 

Kredit: sajakongsi

Loading...